Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

ROMANIA, PLAI MIORITIC...

Soundtrack: Romania, trezeste-te!



Azi a fost o zi atipica, in sensul ca am mers pe jos mai mult decat intr-o zi obisnuita; a trebuit sa-mi platesc o factura si sa pun la posta un plic. La posta, doua lectii pe care sper ca le-am invatat... In timp ce completam expeditorul pe plic, am vazut, cu coada ochiului, cum cineva ia ceva de langa mine... In secunda 2 un barbat la vreo 50 de ani, prezentabil, dar suspect ca fiind din etnica rroma (asta e realitatea, ce sa-i fac!) imi "dadea inapoi"... portmoneul: "E al tau? Credeam ca l-a uitat cineva..." a murmurat in timp ce s-a facut nevazut pe usa oficiului. Am ramas masca, totul s-a petrecut atat de repede incat nici n-am putut sa-l bag in pizda ma-sii... A doua chestie... am cerut la doamna de la posta un plic mare, in care sa pun actele... "Nu avem decat mici. Incercati la libraria de vis-a-vis..." a venit raspunsul. In drum spre "librarie" am vazut, pe un raft PTTR, un plic mare... Cealalta doamna, de la ghiseul 1, mi-a dat ce vroiam, a fost foarte amabila si s-a ales si cu un bacsis... Deci, se poate...

In metrou, au urcat o doamna pe la 50 de ani si fica-sa - una cu buricul gol si gura plina de Fornetti. Am auzit ceva aruncat in spatele meu, pe scaun. Ma intorc si ma uit in ochii celor doua orfeline sa vaz care a arucat ambalajul de Fornetti. Fatuca se uita la mine gales si molfaia niste faina; madama, nepasatoare. Cui sa-i zici sa-si ia gunoiul si sa si-l bage-ntre fese?

Acum fix 3 zile a fost 1 Mai... sarbatoarea micilor si a berii gratis (la noi) si a protestelor violente impotriva guvernelor (in tari "necivilizate", in care oamenii o duc cu vreo 500% mai bine decat aici). Pe la 7 seara am plecat cu metroul, de la munca, spre casa... La statia Aviatorilor au umplut vagoanele "romanii mei": veniti din Herastrau, acolo unde ei se "simte" cel mai bine. Am ramas mut de tarania cu care oamenii astia inteleg sa-si duca zilele.

La tv au spus ca doua romance au premeditat moartea unei tinere din Italia: i-au scos ochii cu umbrela si au terifiat intreaga tara. Suntem de kkt ca-i lasam pe astia sa iasa din cartierul lor, daramite din tara...!

Romania, tara bolnava... Insanatosire grabnica!

Trimiteți un comentariu

1 Comentarii

Anonim a spus…
ca bine zici...

Ad Code

Responsive Advertisement