Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

...VIA ITALIA

M-am intalnit azi, intamplator, cu un fost coleg de facultate (brailean, de-al meu...). Eram la metroul de la Unirii cand ne-am dat mana. L-am intrebat ce mai face; intrebarea, politicoasa prin definitie, s-a transformat intr-o peroratie. Omul s-a intors de curand din Italia, s-a logodit si a castigat 2.000 de euro in...5 luni (in Italia, lucrand in agricultura si constructii)!

Discutia cu el mi-a confirmat anumite suspiciuni despre "conditia romanilor" din Italia: peste tot in jurul tau auzi limba romana, cand te duci sa ceri ceva de munca si spui ca esti din Romania domnii pun, instictiv, mana la buzunar si doamnele strang mai bine poseta la subrat, romanul este "un om de mana a doua".

Voi cum ati fost priviti in Italia?

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii

Ad Code

Responsive Advertisement