10 aprilie 2007

UN NOU BLOG!

M-am decis ca e cazul sa nu mai amestec merele cu perele si sa-mi fac un blog nou (da, stiu... mai am inca 2). Sub denumirea fotozalex.blogspot.com veti gasi o colectie cu cele mai bune fotografii ale mele. Incep cu cea mai apreciata - de catre colegi, cel putin- imagine pe care-am surprins-o in ultima vreme: Umbra lui Mishu. La geam! Sigur vor urma si altele.

Link-ul catre noul blog il gasiti in partea dreapta, la categoria ALTE BLOGURI: Doar fotografie...

NU va speriati: ACESTA va ramane blogul principal, cel pe care voi posta de fiecare data cand voi avea ceva de spus (pozele vor ramane aici, pe fotozalex urmand sa fie publicate doar fotografiile...).

Happy bloggin'!

2 comentarii:

Verbiaj spunea...

Să-ţi fie de bine. Vreau să mă abonez şi eu la blogul tău "de cuvinte" de aici, dar nu ai activată opţiunea rss feed

Alexandru Zaharia spunea...

verbiaj, la mine pe blog am setat RSS FEED-ul pe FULL... acum... nu stiu de ce nu merge...dar poti veni oricand pe site sa vezi ce-am mai debitat. you're welcome!