Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

DA, MA ROADE INVIDIA!


Cand am dat peste asta, mi-am zis:"bai ce site tare!". Am citit si am dat click-uri. In spatele fotografiilor celor mai cunoscuti blogeri am ascultat niste interviuri. Am realizat ca sunt ros de invidie: sunt invidios pe cei care au comments-uri pe bloguri, vorbesc chestii interesante - cum ar fi discutiile despre brand-uri, target-uri si coaching (fuga la DEX!). Trist... Ideea de blog - asa cum o vad eu - ar trebui sa fie un soi de "jurnal electronic", nu? Ei bine, pentru o intreaga generatie, blogul a devenit o chestie in care-ti dai cu parerea despre cat este X de trendy sau cum ne vom petrecere urmatorii 10 ani dpdv managerial. Trist... din nou!

Totusi, nota 11 ptr site!

Trimiteți un comentariu

1 Comentarii

Anonim a spus…
Intr-adevar, ideal ar fi sa fie un jurnal, insa eu cred ca pana la urma discutiile de genul acesta fac si ele parte din viata noastra. Marian

Ad Code

Responsive Advertisement