Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

IKEA SAU CUM AM STAT 6 ORE INTR-UN MAGAZIN

Miercuri, 21 marie, ziua mea libera. O zi din calea-afara de ploioasa, mai ales daca ai neglijat sa-ti iei umbrela de dimineata, cand ai plecat de-acasa. Orele sunt 11 trecute si nu-mi vine sa cred ca ma aflu la intrarea magazinului IKEA, primul de acest fel din RO. Reclama - desantata! - de care a avut parte in EVZ ma face sa fiu un pic sceptic in legatura cu ceea ce voi gasi inauntru. Trag aer in piept si trec dincolo.

Ce a urmat momentului parasirii trotuarului in favoarea show-room-ulurilor a depasit cele mai optimiste asteptari. Imaginati-va ca ati murit si ati ajuns in raiul amenajarilor interioare! In viata mea n-am vazut atata mobila cu bun gust ca la IKEA. Ma uit in jurul meu... Multa lume vorbeste alta limba. Aflu mai tarziu, ca si o parte din staff poate fi inoportunat doar in engleza; "Cool!", imi zic. Andreea Marin, venita cu soacra si cu mama (din cate-mi dau seama) casca gura cot la cot cu mine (mai tarziu, ii zaresc pe Mircea Radu si prietena hotarandu-se ce sa cumpere...).

Pentru ca inca traiesc in casa altuia, corpurile mari de mobila nu-mi rapesc mai mult de 30 de secunde; alta poveste e cu accesoriile. Ore intregi mi-au trebuit pentru a vedea - frugal!- miile de articole proiectatea in Suedia. Preturile muuult mai mici decat s-ar crede! (asta-mi aduce aminte de declaratia belicoasa a unui oficial de la Mobexpert:"Cine e IKEA? N-am auzit..."; nu-i nimic - or sa auda cand TOATA lumea-si va cumpara mobila de aici...).

Sunt multe de povestit despre experienta mea la IKEA, o excursie de-o zi in Suedia: ca au restaurant, ca te pun sa-ti faci singur treaba (angajatii nu te streseaza cu "Ce doriti"-uri), ca te lasa sa te asezi pana si in paturi, ca poti sta acolo de la 10 la 22 fara ca cineva sa te-ntrebe de sanatate.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii

Ad Code

Responsive Advertisement