1 februarie 2007

PROBLEME GOGULE?

Azi, blogu' a mers - n-a mers... Fig a fost cel mai prompt in a ma anunta ca nu poate citi blogul (bravo tata!). O mica pana a baietilor de la Google, un mesaj de genul Blogger is undergoing brief maintenance and will return in a few minutes m-a linistit pentru moment. Acum (e seara, in jur de 10.30) si vad ca "roatele se invarte"... Am realizat ca si internetul este failibil. Si inca cum! N-am facut nicio poza de vreo cateva zile... Sucks, man! Pe la 9 (tot in seara asta) am fost sunat de fostul meu sef cu o propunere de a lucra la un ziar. "Nimic nou sub soare". Am refuzat, politicos, si m-am bucurat ca n-am fost uitat atat de repede... La munca, mici clinciuri cu colegii... "Another one bits the dust!" (ma refer la ziua de azi, desigur).

Niciun comentariu: