Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

NOUA OBSESIE

Imi plac Mac-urile decand am vazut prima oara unul... Mici, mari, cu display-uri generoase sau laptop-uri numai bune de pus in rucsac. Toate au ceva in comun: sunt facute de Apple, compania cea mai "user-friendly" din industrie. Am acasa un PC vechi de vreo 4-5 ani. Nu e mare branza de el... As vrea sa-l schimb cu ceva mai bun. Asa ca m-am gandit la un iMac. Argumentul forte pe care as putea sa-l invoc in fata frumoasei si intelegatoarei mele sotii (care oricum nu citeste decat rareori acest blog) ar fi ca Mac-urile se inteleg foarte bine cu... pisicile! Asadar, pe cale de consecinta, Mishu (ar trebui deja sa stiti cine e asta) s-ar gudura cu placere pe langa un iMac.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii

Ad Code

Responsive Advertisement