Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

CADOUL MEU DE MOS CRACIUN


(c) Florin Ardelean
In sfarsit, Mos Niculae si Mos Craciun au pus mana de la mana si mi-au luat un mp3 player, asa cum le ceream intr-un post anterior! Multumesc pe aceasta cale sotiei mele care "le-a dat voie sa mi-l ia" si celor de la Depozitul de Calculatoare care mi-au vandut acest mp3 player de poveste! SanDisk Sansa m240 are 1GB de spatiu de stocare, e mic, are ecran albastru si se aude super! M-a costat (pardon!) - L-a costat pe Mos cam 2.000.000 lei! Inca sunt in probe cu el... sa ne obisnuim unul cu altul!

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii

Ad Code

Responsive Advertisement