Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

Alexandru Andries crede ca "Nimic nu iese-asa cum vrei"

Azi (miercuri, 4 oct 2006), Andries a mai lansat un album... "Nimic nu iese-asa cum vrei" este un CD atipic pentru ce se gaseste acum pe tarabele tarii; atmosfera de condus masina, versuri de prietenie, stil consacrat si generator de... fani! Am fost la lansare, asa ca postez o fotografie cu Alexandru Andries. Era sa uit... lansarea a fost la Carturesti-ul mare (cel de langa "Patria"), la ceainarie... Cu dichis, dom'le!

Trimiteți un comentariu

2 Comentarii

textier a spus…
uite că la mine merg şîţele
(cu condiţia ca şi tu să le vezi, şi nu să-ţi apară semne ciudate)
se fixează din windows e o opţiune în română
azi am fost la cărtureşti să beau un ceai
dacă am văzut că e lansare am plecat
n-am ştiut că e andrieş... credeam că e o revistă de arhitectură...
altfel andrieş îmi e tătic absolut
de la el am învăţat textierie
m-am adăpat cu concertele şi discurile în anii 80 pînă la refuz
în momentul în care a pus "telefonul nu mai sună" pe discul lui de reluări am zis: ok acum pot să şi mor...
Alexandru Zaharia a spus…
Da... "Telefonul nu mai suna" si mai e o piesa de pe albumul "Vreme Rea" care acum imi scapa, mi se par cele mai bune piese ale lui Andries!

Ad Code

Responsive Advertisement